Friday, October 28, 2011

Hargai dan Manjakan Diri Kita

Hi guys..syik rasa seronok nak share dengan kawan2 tentang PB..Apa tu?Ha,sebelum ni syik ada mention kebaikan PB ni kan..Actually, banyak kebaikan memakai PB ni tau..

Dan adalah lebih baik dan berkesan jika you guys :




PAKAI PB

RM 2, 600 - Besar/set
RM2, 400 - Kecil/set


+

HERBA MAHARANI

RM65 SEKOTAK


+

NURICH LACTO-LITE
RM158 SEKOTAK (25 sachet)

Nurich Lacto-Lite Minuman Serbuk Yogurt Kultur Hidup & Inulin menggabungkan kebaikan kultur hidup dan inulin untuk menjamin kesihatan sistem penghadaman dan badan anda.

Kultur hidup terdiri daripada bakteria baik (friendly bacteria) yang berfungsi untuk membantu pencernaan, meningkatkan pergerakan usus dan kesihatan sistem penghadaman dan menggalakkan pertumbuhan Bifidobacteria. Inulin (sejenis fiber) pula membantu pertumbuhan bakteria baik dalam sistem penghadaman.

Kedua-dua kultur hidup dan inulin digunakan bersama untuk menyeimbangkan flora usus dan menggalakkan kesihatan sistem pencernaan.


Macam mana ia bertindak balas?

1) Menyingkirkan toksin dalam badan.

2) Meningkatkan metabolisme untuk mengurangkan beban badan.

3) Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik.

4) Membantu dalam penghadaman.

5) Membantu melegakan sembelit.

6) Membantu sintesis vitamin.


PERFECT COMBINATION!


WHAT ARE U WAITING FOR?


InsyaALLAH, dengan usaha you guys pakai PB, makan Herba Maharani dan Nurich Lacto-Lite secara berterusan akan membuahkan hasil..Apa dia? Selain mendapat bentuk badan yang cantik, you guys juga akan dapat kesihatan luar dan dalaman yang maksimum. Betul ke? Yes. Tiada apa yang mustahil nowadays. So? Apa tunggu lagi. Feel free to contact me, ya!

Syik
HP: 013 - 755 8782 

(Cash/Credit Card/Ansuran)

Mari kita share berita gembira ni bersama2 rakan2 kita..Kita cantik & sihat, kawan2 kita pun sama. So, kita semua HAPPY!! Betul tk?

Dan you all must grab this opportunity to GENERATE UR INCOME. Don't hesitate to contact me.We will share everything with you . We share, we happy together!









0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...