Tuesday, June 12, 2012

Make sure we are in a very good environment.


As Salam..

Jika kita ingin diri kita terus berjaya dan terus berjaya..WAJIB kan diri kita dikelilingi dengan orang2 yang positif. Kerana, orang2 yang positif ini akan menghasilkan aura yang positif. Secara langsung kita akan mendapat tempiasnya.

How do you feel when you sit next to a millionaire person, chat with him, shake hand and he share his experience?? You all pasti akan terasa bersemangat yang teramat sangat. Kalau boleh nak tiru bulat2 apa dia buat sehingga digelar millionaire.Sampai tidur pun terbawa2 dalam mimpi..That's the Power of Positive Thinking guys !




People kept talking..sampai bila2 pun tak ada kesudahannya. Kalau tak kawin, "Bila nak kawen?". Kalau dah kawen, "Bila nak ada anak?". Kalau ada anak, "Bila nak tambah lagi anak?"..Kalau anak dah berderet, "Bape banyak lagi nak tambah anak?".SEE !Jangan ambil serius apa orang cakap, anggap je itu bualan kosong..Kita berjaya ke..tidak ke..Mereka sering berkata2. TIDAK nya kalau kita susah diorang tolong. Tolong tengok sahaja la. Betul? Sebab masing2 pun ada tanggungjawab. Jaga kain sendiri lebih baik kan?Ignore them,just do what should you do, ok!





Jika kita ingin berjaya, that's no easy way to get it. Kalau senang, semua orang boleh dapat dengan jentik jari je kan? So, the harder you face up, the stronger you are to fight it. End up, you will get the best @ KEMANISAN selepas usaha yang gigih dan berterusan. Keep it up, keep moving and never say never !






Enjoy what we are doing. If possible do as best as you can.







MUST READ THIS. Important !
Jangan menilai dengan andaian sendiri, go ask for it. So that, it;s clear !






Dream everything that you think you want it even it is possible. Then?? Find way to GET IT !!GO ! GO! GO!










That's what we learn in our beautiful bisness !




Asyikin Akashah
013-755 8782



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...