Saturday, June 9, 2012

Adakah Pemakaian Pakaian Dalam Anda Betul?


As salam semua,


Kita semua perlu tahu bahawa bentuk badan yang sesuai ibarat nyawa kita yang kedua dan pakaian dalaman pula ibarat lapisan kulit kita yang kedua.

KENAPA ?

Kehidupan kita hari ini wujud ketegangan dan tekanan mental. Kita sibuk bekerja seharian sehingga menyebabkan kurangnya aktiviti bersukan, amalan pemakanan yang tidak seimbang, posture duduk dan tidur yang tidak betul, gaya hidup yang tidak sihat, serta pengaruh alam semula jadi (graviti).

Bagi kita, kaum wanita terutamanya yang telah bersalin, kekurangan penjagaan dan pemeliharaan badan selepas bersalin serta pemakaian pakaian dalam yang tidak sesuai akan menyebabkan perubahan kepada bentuk badan kita, mempengaruhi sistem peredaran darah, menurunkan kadar metabolisma dan seterusnya menimbulkan kesakitan yang tidak diketahui puncanya.

ADAKAH KITA SEDAR ?

Pemakaian Pakaian Dalam Yang Salah Boleh Menyebabkan :

BAHAGIAN ATAS BADAN

1. Lengan tangan bertambah besar.
2. Wujudnya lemak2 di sekitar dada dan bawah ketiak.
3. Lemak pada bahagian perut dan belakang badan.
4. Pinggang yang tidak berbentuk.



BAHAGIAN BAWAH BADAN

1. Pinggang bertambah besar.
2. Benjolan di perut.
3. Pinggul yang kendur dan tiada bentuk.
4. Peha bertambah besar.

Siapa ada masalah seperti di atas?? Pasti semua wanita mengalami masalah di atas,betul kan? Bila semua tu terjadi pada kita, kita akan jadi hilang keyakinan diri. Nak mencuba sesuatu pakaian pun malu2. Rasa sedih. Akan mencuba sekat pemakanan harian kita sehingga kita lupa yang badan kita memerlukan zat-zat yang mencukupi untuk kekal sihat. Bila pemikiran kita kusut dan sedih selalu,ia akan mengganggu kesihatan kita.


SOLUTION !!


PREMIUM BEAUTIFUL


PERFECT !!

Kenapa perfect? Because, Premium Beautiful korset ni cover seluruh badan. Kalau kita nak cantik dan sihat,  HARUSLAH cantik dan sihat seluruh badan. Betul kan? Tak kan nak atas je cantik, bawah abaikan..Atau bawah cantik,atas abaikan..Atau lagi bahaya luaran sahaja cantik, dalaman penuh dengan penyakit.

That's why, pemakaian FULLSET PB ini sangat2 penting dan berbaloi untuk jangka masa panjang. Dan lagi SUPERB pakai PB dan mengambil Garam Buluh. Insyaallah,penyakit2 berbahaya dapat sembuh dan dielakkan.


Garam Buluh ini sangat2 mujarab dalam menyembuhkan penyakit2 kritikal.


Dapatkan kesihatan yang lebih baik segera, kecantikan dalaman dan luaran akan menyusul kemudian.

Nak dapatkan sekarang?


Asyikin Akashah
013-755 8782





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...