Saturday, March 24, 2012

Nurich Lactolite

Salam, Hi..

Anyone ada tak yang pernah dengar Nurich Lactolite? Ok, kat sini Syik nak share tentang Nurich Lactolite yang menyelamatkan ramai wanita2 selepas bersalin dari buasir & juga sembelit. Ouch! Mesti sakit kan bila nak membuang lagi2 jahitan belum kering kt bawah,kn?


NURICH LACTOLITE


Sekotak RM158 (25 sachet)

Apakah itu Nurich Lacto-Lite?

Lacto-Lite menggabungkan serbuk yogurt dan dengan kultur hidup, insulin dan ramuan-ramuan lain. Inulin adalah prebiotik. Ia membantu menambahkan bifidobakteria dalam usus dan membantu memastikan keadaan usus yang baik.


Ramuan Lacto-Lite

Inulin, serbuk yogurt dengan kultur hidup, serbuk konjak, oligo-fruktosa, maltodekstrin, serbuk vanila dan silikon dioksida dan kondisionaer makanan (agen antipengerakan) yang dibenarkan.

Bagaimana hendak minum Lacto-Lite?

Campur 1 bungkus Lactolite ke dalam 200ml air, kacau and minum terus. Elakkan penggunaan air panas. Jangan lupa minum 800ml air untuk lihat kesan lebih ketara. Penggunaan Lacto-Lite nie untuk proses detoxification, jadi sangat2 penting untuk minum air dengan banyak ye.

Lacto-Lite nie sesuai untuk siapa yer?

Sesuai untuk semua peringkat umur. Tiada masalah. Khusus, yang ada masalah susah sangat nak buang air besar. Maksudnya, bila membuang rasa tak lawas dan sangat lama nk selesaikan 'urusan' tu. Lacto-Lite ni memang sangat sesuai untuk breastfeeding mothers, sebab ramuan nya takkan sesekali mengurangkan susu badan. Ada feedback customer yang mengatakan lactolite ni booster susu badannya..So, bergantung pada setiap individu ok.

Lacto-Lite ni membersihkan usus, so, after minum, akan kerap membuang air besar dengan senang.Macam flush!!Senang jek. Lepas tu badan akan terasa lebih ringan..Kalau pengambilan Lacto-Lite secara konsisten, lama bukan usus je bersih, tapi, kulit muka pon jadi gebus dan mulus, sebab toksin dah tak da dalam badan kita. 


Bagaimana Lacto-Lite dapat membantu anda?

* Menyingkirkan toksin badan
* Menggalakkan metabolism
* Mengurangkan beban badan
* Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik
* Membantu dalam penghadaman
* Membantu melegakan sembelit
* Membantu sintesis vitamin



So, you all yang mementingkan kesihatan tubuh badan sangat2 digalakkan untuk amalkan NURICH LACTO-LITE ni. Sangat2 bagus. 

Tahu kah you all segala penyakit yang ada hari ini kebanyakkannya berpunca dari usus kita yang tidak bersih?? Tak percaya??

Ok, kite sambung post seterusnya ye ..Check it outtt !



Asyikin Akashah
013-755 8782






0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...