Monday, March 26, 2012

Healing Crisis Semasa Pakai Premium Beautiful

As Salam..

HEALING CRISIS

Kawan2 tahu tak apa makna dua perkataan kat atas tu? It's 'Healing Crisis'..hehe..Ok, let me share with you. Kawan2 yang dah pakai Premium Beautiful pasti tahu apa maksud perkataan ni kan?

Ok, sharing session!

First thing, Corset Premium Beautiful ni mempunyai FIR (Far Infrared Rays). Apabila kita memakainya untuk peringkat awal (awal2 beli atau first time fitting), secara langsung atau dengan segeranya akan berlaku tindak balas pada badan you all. Dan DON'T WORRY dear..Healing crisis ini akan berakhir dalam masa 24jam. How? Nanti Syik akan bagitau macam mana nak atasi healing crisis ini. 

Good News for you all jika berlaku healing crisis ini. Ini kerana, healing crisis ini menunjukkan proses penyahtoksidan dari badan sedang berlaku. Segala penyakit dalam badan you all sedang dibongkar dan dikeluarkan dari badan. Namun, ianya bergantung pada tahap kesihatan seseorang kerana tidak semua pemakai PB akan merasa healing crisis ini.

Keadaan macam mana yang dikatakan Healing Crisis?

1. Terasa panas dibahagian perut atau bahagian badan lain

Ini menunjukkan F.I.R pada Premium Beautiful sedang bertindak balas..Ianya tidak la menyakitkan. Sekadar suam2 kuku rasanya. You all akan rasa selesa jek. Jika ada yang tidak rasa tidak mengapa.Tidak bermaksud tiada tindak balas. It takes time. 

2. Sakit kepala, berdenyut2, rasa pening.





Ini menunjukkan yang you all sering mengalami migrain dan sakit kepala. You all perlu minum air dengan banyak sekuarang2nya 3liter. Di awal pemakaian you all mungkin akan merasa sakit kepala atau migrain yang teruk. Ini menunjukkan toksin dari badan sedang dilakukan. Toksin2 ini akan keluar melalui peluh, sistem perkumuhan atau hablur putih. Hablur putih ni you all akan nampak ianya melekat di PB. Itu lah toksin.

3. Buang angin atau sendawa



Untuk pengetahuan you all, salah satu fungsi Premium Beautiful ni juga membuang angin dari dalam badan. Jadi, jika ini berlaku bermaksud badan you all mempunyai banyak angin dan toksin. Kita perlu elakkan dari badan kita dimasuki angin berlebihan. Sebab itu apabila selepas bersalin ibu2 digalakkkan atau diwajibkan memakan makanan panas, memakai stoking, mandi air suam, makan herba dan sebagainya untuk elakkan badan dari bisa2, sengal2 atau sakit2.

4. Sakit tulang belakang atau lenguh2




Biasanya jika ini berlaku menunjukkan you ada sakit tulang belakang , selalu demam atau selalu sakit2 sendi. Semasa pamakaian PB pada 2 minggu pertama akan rasa sedikit sakit. Ini kerana proses menyelaraskan tulang belakang dan posture badan sedang dilakukan.

5. Berat badan menurun




Kebanyakkan pemakai PB akan mengalami penurunan berat badan dalam masa terdekat dan pinggang akan menjadi ramping. Ini menunjukkan berat badan sedia ada tidak sesuai dengan ketinggian. Dan pinggang menjadi ramping kerana PB direka untuk beri instant shape pada pinggang. Nak tau macam mana? Haruslah contact me.

6. Payudara rasa sedikit sengal2 atau sakit sikit

Jangan risau. Itu adalah tanda bahawa payudara sedang proses penganjalan, penegangan dan pertumbesaran yang sesuai dengan badan seseorang.

7. Gatal2 pada badan atau bahagian badan lain



Gatal2 ini berlaku kerana toksin dari badan sedang dikeluarkan dalam bentuk peluh. Peluh2 ini adalah berasid. Akan wujud kesan kehitaman pada pinggang. Teruskan pemakaian agar toksin berasid itu dikeluarkan dari badan. Sentiasa cuci PB dengan bersih selepas setiap kali memakainya. 

8. Badan lebih cergas dan aktif



Ini kerana tindakan resonan molekul air dalam badan menjadi lebih aktif selepas memakai Premium Beautiful yang mempunyai F.I.R.

Perkara penting yang perlu dibuat adalah banyakkan minum air sekurang2nya 3liter air. Ini membantu proses penyahtoksin dalam badan.

Selamat ber'Premium Beautiful'ing dear ..


Asyikin Akashah
013-755 8782

















0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...