Friday, November 11, 2011

Important Things While Wearing Magical PB Corset

Ok..Sekarang you all dah dapatkan Magical Corset ni kan? Atau sedang berfikir2 untuk dapatkannya kan?Okay..kat sini ada beberapa step atau perkara yang you all kena follow untuk dapatkan KESAN YANG TERBAIK!! 


1)  NO BRA & PANTIES

Sebabnya? Long bra & long girdle ni pun dah memang cukup lengkap sebagai pakaian dalam kita. Bukan sekadar underwear je, tp bleh bagi seribu satu kelebihan. Best kan?

Ini adalah SYARAT penting. Kerana? PB membantu pembentukan semula pinggul dan breast you all, jadi dilarang memakai seluar dalam dan bra bagi elakkan sebarang kesan garisan. 




2) MINUM AIR 8 GELAS SEHARI


Wajib minum air 8 gelas SEHARI..Kalau lebih dari tu lagii bagus!! Sebab, FIR di dalam PB ni perlukan air yang mencukupi untuk bertindak balas. You all akan tersa sedikit panas atau haba..So, perlu lah minum air secukupnya.




3) PAKAI PB LEBIH DARI 8 JAM


Sebaiknya pakai PB lebih 8 jam untuk dapatkan kesan yang segera..Don't worry. Tiada kesan sampingan. Cuma, you all akan dapat body shape yg menawan dan mengancam!!wow! Pakai semasa tidur juga dibolehkan.




4) HEALING CRISIS


Semasa pakai PB, adalah normal jika you all akan rasa seperti gatal2, sakit kepala, sakit belakang dan sebagainya..Kerana? Itu namanya FIR dalam PB tu sedang bertindakbalas utk menyahtoksid badan you all..So, no worries. Teruskan pemakaian PB sehingga dapat kesan yang you all idamkan.




5) PERGI TOILET


Untuk memudahkan urusan di toilet, advisable untuk tanggalkan waist nipper dan long girdle. Lebih selesa dan mudah.hehe..Tetapi, long girdle memg agak ketat especially awal2 pemakaian. Jangan risau. Lama kelamaan ianya akan loose sedikit mgikut size kita. 




6) PERIOD TIME


Jangan risau! Semasa datang haid juga you all boleh pakai PB..So, time ni dimaafkan untuk pakai seluar dalam kerana mudah untuk menggunakan pad.




So, setakat itu saja untuk topik ni. Akan ku sharekan lagi info2 yang menarik untuk you all. "HARUS LAH KAN?"..hehe..




Nak dapatkan FREE TRIAL PB? Just contact me, SMS/CALL - 013 755 8782 Syik.


Selamat menjadi lebih cantik dan lebih sihat!!






0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...